Toimintasuunnitelma 2018

Hallituksen kokoukset:

*kuukausittain, loma-aikana ainoastaan tarvittaessa. Kokouspaikkoja vaihdellaan kunkin jäsenen toimipisteellä, mahdollisuuksien mukaan. Kevätkauden sekä koko toimintakauden päättäviin kokouksiin hallitus kokoontuu ruokailun merkeissä.

Ammattiosaston kokoukset:

*Kevätkokous ruokailuineen huhtikuussa

*Syyskokous pikkujouluineen marraskuussa; hallituksen jäsenten sekä puheenjohtajan valinnat kaudelle 2019-2020.

*Ammattiosaston ylimääräiset kokoukset tarvittaessa.

Yhteisöllinen toiminta:

*SuPer 70 v.syntymäpäivien vietto kansallisena lähihoitajapäivänä 27.1 liiton suunnitelmien mukaisella kakkukampanjalla (yhdysjäsenille postitetaan tuotteita,julisteita jaettavaksi, nyt kannattaa liittyä yhdysjäsenenksi)

*Jäseniltamat jäsentä lähellä: Otetaan kokeiluun pienet paikalliset virkistysillat: Keväällä Toivakassa, syksyllä Uuraisilla.

* Nuorten toiminta: Kesäkuussa pizzailta ja yhteistyötä Keski-Suomen SuNujen kanssa.

*50 vuotta täyttäviä sekä eläköityviä muistetaan lahjalla. Muistathan välittää eläköitymisestä tiedon hallitukselle, omasta tai työtoverin!

Edunvalvonta:

*Luottamusmiesvaalit syystalvella ao:n järjestämänä. Kannustetaan jäseniä valitsemaan joukostaan luottamusmies, mikäli työpaikalla ei sellaista ole.

Koulutustoiminta:

*Kustannetaan kahdelle jäsenelle osallistumismaksu sekä matkakulut SuPerin ammatilliselle opintopäiville 2019. Lähtijät arvotaan syyskokoukseen osallistujien kesken. Voittajilla edelleen voimassa viiden vuoden karenssi.

Muutokset mahdollisia. Ammattiosasto mukailee omassa toiminnassaan liittohallituksen toimintaa ja tempauksia, sekä teemme yhteistyötä muiden jyvässeudun osastojen kanssa. Tapahtumista ilmoitetaan työpaikkailmoituksilla, sekä meidän omilla nettisivuilla. Ammattiosaston kokouksista lähetetään jäsenille tekstiviestit. Muista päivittää jäsentietosi SuPerin netissä!